неділя, 27 листопада 2016 р.

Ці чарівні слова допоможуть вашій дитині почуватися                            щасливою                             
1.Ти зараз на правильному шляху!
2.Пречудово! У тебе все вийшло.
3.Правильно! Це добре! Супер!
4.Я  пишаюся тим, що ти працював.
5.Ти зробив це дуже добре. Гарна робота!
6.Це значно краще.
7.Я щаслива бачити цю роботу.
8.Ти робиш гарну роботу.
9.Ти близький до істини.
10.Мої вітання! Це те, що потрібно.
11.Я знала що ти можеш це зробити.
12.Зараз ти це зрозумів. Нарешті!
13.Ти швидко вчишся.
14.Працюючи так само, ти досягнеш багато чого.
15.Я не зуміла б зробити краще.

16.Це правильний шлях.
17.Щодня у тебе виходить краще.
18.Це спосіб!
19.Ти нічого не прогаяв. Так тримати!
20.Надзвичайно! Прекрасно! Це найкраще.
21. Сенсаційно! Тепер нічого тебе ре зупинить.
22.Відмінно! Це була першокласна робота.
23. Твій мозок працював дуже добре.
24.Чудово! ти досягнеш успіху.
25.Фантастика! Здорово!Це видатний винахід.
26.Ти робиш це красиво.
27.Як ти багато зробив! Розумник!
28.Ти дійсно це покращив. Вітаю!
29.Ти правий! Мені подобається хід твоїх думок.
30.Я пишаюся тобою.
31.Дуже приємно вчити таких розумних дітей.
32.Велика тобі подяка!
33.Я ніколи не бачила нічого кращого!
34.Твоя робота принесла мені багато радості.
35.Ол –райт – повний порядок!
36.Ось цього я ще не бачила. Молодчина!
37.Ти неперевершений сьогодні.
38.Це вже успіх!
39.Тепер ти відчуваєш свої можливості.
40.Ти справжній майстер!
41.Щиросердно рада за тебе!
43. Не можу передати словами своє захоплення.
44.Грандіозно!

45.Я вірю в тебе!

Немає коментарів:

Дописати коментар