четвер, 8 грудня 2016 р.

Поради молодим колегам:
1. Не бійтеся ставити хороші оцінки, якщо спостерігаєте хоча б мінімальний успіх учня. Адже не відчувши, що таке "відмінно", учень не буде до нього прагнути.

2. На уроках надавайте дитині можливість почувати себе особистістю піднімайте не тільки самооцінку, але й самовпевненість у хорошому розумінні цього поняття. Називайте дитину на ім'я, створюйте ситуації успіху і довіри.

3. Кількість і різноманітність позитивних, у тому числі й спеціально створюваних педагогом, ситуацій і обставин визначають можливість підтримання інтересу до навчальної діяльності і досягнення успіху.

4. Створюйте якомога більше епізодів, випадків, ситуацій, в яких учень може взяти участь - у нього буде більше можливостей знайти себе.

5. Нормою педагогічної діяльності повинно стати ставлення до дитини, як до рівного, що виключає право педагога на грубість, різкість, зневажливий тон.
6. Ви повинні бути цікавими як особистість - непередбачувана, загадкова, особлива.




З чого починається ефективний урок?

          • На помилках вчаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не повинні боятися припуститися помилки.
 Давайте дітям максимально виявити свою ініціативу. Вчіть учнів самостійно думати і працювати.
 Творче ставлення до роботи й навчання — запорука ефективного уроку.
 Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного. Не давайте учням зневіритись у своїх силах.
 Якщо ваш голос виказує роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
 Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважайте на це.
 Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
 Добрій пам’яті передує пильна увага.
 Думки учня набагато продуктивніші за думки вчителя.
 Чогось навчитися можна тільки практикою.
 Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економніше та ефективніше.
 Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, немає мислення.
 Якщо дитина дивується — вона починає мислити. Нові ідеї —- продукт творчої уяви.
 Зацікавленість — найдужча мотивація до навчання.
 Учіть дітей робити нотатки.
 Запам’ятовування матеріалу часто-густо залежить від його викладу. Про рівень учителя можна зробити висновок із того, як він уміє висловлюватися.
 Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: отримати винагороду й уникнути покарання. Застосовуйте ці мотиви на уроках.
 Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
 Плануйте дискусії, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
 Учитель не повинен говорити без упину. Діти не встигають за його думками.
• Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку.




Ці чарівні слова допоможуть   вашій  дитині почуватися щасливою:

1.Ти зараз на правильному шляху!
2.Пречудово! У тебе все вийшло.
3.Правильно! Це добре! Супер!
4.Я  пишаюся тим, що ти працював.
5.Ти зробив це дуже добре. Гарна робота!
6.Це значно краще.
7.Я щаслива бачити цю роботу.
8.Ти робиш гарну роботу.
9.Ти близький до істини.
10.Мої вітання! Це те, що потрібно.
11.Я знала що ти можеш це зробити.
12.Зараз ти це зрозумів. Нарешті!
13.Ти швидко вчишся.
14.Працюючи так само, ти досягнеш багато чого.
15.Я не зуміла б зробити краще.
16.Це правильний шлях.
17.Щодня у тебе виходить краще.
18.Це спосіб!
19.Ти нічого не прогаяв. Так тримати!
20.Надзвичайно! Прекрасно! Це найкраще.
21. Сенсаційно! Тепер нічого тебе ре зупинить.
22.Відмінно! Це була першокласна робота.
23. Твій мозок працював дуже добре.
24.Чудово! ти досягнеш успіху.
25.Фантастика! Здорово!Це видатний винахід.
26.Ти робиш це красиво.
27.Як ти багато зробив! Розумник!
28.Ти дійсно це покращив. Вітаю!
29.Ти правий! Мені подобається хід твоїх думок.
30.Я пишаюся тобою.
31.Дуже приємно вчити таких розумних дітей.
32.Велика тобі подяка!
33.Я ніколи не бачила нічого кращого!
34.Твоя робота принесла мені багато радості.
35.Ол –райт – повний порядок!
36.Ось цього я ще не бачила. Молодчина!
37.Ти неперевершений сьогодні.
38.Це вже успіх!
39.Тепер ти відчуваєш свої можливості.
40.Ти справжній майстер!
41.Щиросердно рада за тебе!
43. Не можу передати словами своє захоплення.
44.Грандіозно!
45.Я вірю в тебе!



Мотиви учіння молодших школярів:
-         бажання заслужити похвалу вчителя;
-         звичка виконувати вимоги дорослих;
-         пізнавальний інтерес;
-         честолюбство;
-         прагнення утвердитися в класі;
-         бажання порадувати батьків;
-         бажання одержувати високі бали;
-         прагнення заробити винагороду.






Структура  інтерактивного уроку

1. Мотивація.
       Мета: викликати інтерес до уроку.    5%.

2. Тема і очікувані навчальні результати 5%. 
      Мета: забезпечити  розуміння учнями       змісту їх діяльності.             Для чого?

3.   Надання необхідної інформації.   10%
     Вчитель( шукає сам) : міні – лекція,    додатковий матеріал…

4.   Інтерактивна вправа.
      а) Інструктування: стаємо в коло…
      б) Групування.
      в)Виконання завдань(вчитель – консультант)

5.    Презентація.( Як хочуть)

6.   Підбиття підсумків.
      -З якою метою ми це провели?
      -Чого досягли?
      - Як добилися?
      -Де використаємо в житті?
      -Що сподобалося?














Немає коментарів:

Дописати коментар