Найбільше багатство – здоров’я
4 клас
1.Вітання
Вчитель: Добрий
день вам,любі друзі! Рада вас вітати.
Щастя
та добра вам щиро побажати.
Учні: Доброго
ранку!доброго дня!
До
школи прийшли ми здобути знання.
2.Повідомлення теми і мети
Здобудемо знання про здоров’я.
Український народ найголовнішою цінністю в житті вважав
здоров’я . Тому
вітаючись і прощаючись,люди бажали один одному здоров’я:
«Здоровенькі були!»
«Дай,Боже,здоров’я!»
«доброго вам здоров’я!»
Ще з часів Київської Русі наші пращури цінували
здоров’я,загартованість,спритність.
3.Прислів’я про здоров’я
(повідомлення дітей).
-Здоров’я – всьому
голова
-Як про здоров’я дбаєш,так і маєш
-В здоровому тілі здоровий дух
-Здоров’я не купиш ні за які гроші
-Здоровий не знає,який він багатий
-Бережи одяг поки новий,а здоров’я поки молодий
-Без здоров’я не має щастя
-Було б здоров’я - все інше наживеш
-Здоров’я маємо не дбаємо,а втративши – плачемо
-Чиста вода для хвороб біда
-Хвороба з брудом – в дружбі
-Ходи більше – проживеш жовше
-Брудні руки бруднять і обличчя
-Мило сіре - та миле біло
4.Проблемна ситуація.
А для чого людині здоров’я?(відповіді дітей)
5.Гра «якщо людина здорова,то …» (Кидаю м’ячик)
Здорова Хвора
Добра Зла
Щаслива Сердита
Життерадісна Порхмура
Весела Пригнічена
Усміхнена Ображена
Щира Сумна
Привітна Роздратована
Працьовита Плаксива
Енергійна Втомлена
Емоційна Ворожа
Сильна Байдужа
Оцінка емоційного стану Прикріпити своє
Я до малюнка
6.Дослідження Як держава піклується про здоров’я
громадян
1.В школі:
2.На вулиці:
3.В лікарні:
4.В санаторії:
5.У парках:
6.В їдальні:
7.Групова робота. Складання правила – здоров’я.
1 група:Скласти і
продемонструвати комплекс вправ ранкової гімнастики (Використати підручник і
таблиці)
2 група:Скласти режим
школяра(інсценізація)
3 група:Скласти і
записати правила догляду за шкірою,зубами,волоссям(малюнки)
4 група:Вибрати чинники
здоров’я.
Пояснити.
8.Презентація
Чому саме такі твердження(це все сприяє зміцненню здоров’я)
9.Гра.Захистимо
здоров’я (Від шкідливих звичок)
Зберемо шкідливі звички,запакуємо в конверт,заховаємо
далеко і назавжди.
10.Підсумок «Коло здоров’я»
Вийти на клас групами. Утворити маленькі кола – складові
здоров’я.
Утворити велике коло – здорова міцна людина.
-
Недотримання режиму дня…(опустили руки)
-
Шкідливі звички…(коло
розривається,людина хворіє)
Отже,щоб бути здоровим…(діти доповнюють)
Пам’ятаймо золоті слова:
Найбільше багатство людини – це здоров’я
1Учень: Бути
здоровим,друже,зможеш,
Бо
кожному це до снаги.
Хвороби
всі ти переможеш
Здоров’я мусиш берегти!
2Учень: Лиш перші промені в віконце зазирнули
Вставай і швидше сон ти проганяй.
Для настрою бадьорості та сили
ранкову фіззарядку починай.
3Учень: Ти кожен день
живи за розпорядком:
вставай,вмивайся,ліжко застеляй,
сніданок з’їж і ,дякуючи мамі,
у рідну школу,Друже,поспішай.
4Учень: Учися гарно,старанно,охайно,
Здолати
лінощам себе не дозволяй.
У
школі рухайся,спілкуйся,розвивайся,
Науки
різні добре ти вивчай.
Зі
школи ти додому повертайся,
І
там про спорт ти теж не забувай.
11.Побажання «Будьте здорові!»(разом).
Немає коментарів:
Дописати коментар